STYRELSEN för verksamhetsåret 2017/2018 består av:
David Rutegård, ordförande
Anette Richnau, förvaltningsprojekt
David Wickman, ekonomi
Patrik Knudsen, sekreterare t.o.m. december p.g.a. flytt
Helen Larsson, sekreterare fr.o.m. december (suppleant)
Joanna Thelander, information och hemsida (suppleant)
DETTA HAR HÄNT UNDER SOMMAREN
- Tvättstugan har blivit uppgraderad med nya tvättmaskiner, torkmaskiner och torkskåp
- Belysning i källaren under hela gårdshuset och barnvagnsrummet i gatuhuset har bytts ut mot bättre belysning med sensorer.
- Gårdshusets lås till cykelrummet byttes ut så att det låses automatiskt.
- Muren innergården mot Valhallavägen 38 har renoverats.
HÖSTSTÄDNING
Vi vill informera om att höststädningen blir lördag den 11:e november kl. 10:00. Så boka in det i kalendern. Mer information kommer när det närmar sig.
BRANDVARNARE
Under mitten av november kommer DRIFTIA att inspektera befintliga/montera nya/ brandvarnare i alla lägenheter. Avisering till samtliga boende kommer att ske ca. 2 veckor innan arbetet planeras att påbörjas. Vet du redan nu att du kommer att vara bortrest i november kan du kontakta någon i styrelsen.
GROVSOPRUM
Vi vill påminna alla om vikten av att vika ut och platta till emballage och kartonger i grovsoprummet. Detta för att undvika extra hämtningar och kostnader för föreningen. Vi vill även påminna att det är förbjudet att lämna färg och andra brandfarliga kemikalier i grovsoprummet. Det har börjat slarvas med dessa saker, vilket kan få konsekvenser.
FELANMÄLAN
Vi vill påminna er om att felanmälan görs via www.driftia.se eller dagtid via telefon 08-744 4433. För akuta åtgärder efter kl. 16 på vardagar samt helger, kontakta Driftias fastighetsjour 08-744 09 50.